INNI GROUP, dat is de gestreepte familie met een focus op print, ticket, security, data en publishing. Ons familiebedrijf is 135 mensen rijk, plus 125 jaar ervaring op vlak van drukken en uitgeven. Lees: we kennen onze pappenheimers.
Die vergelijking met zebra’s heeft alles te maken met wat we doen — en vooral hoe. Zebra’s zijn op het eerste gezicht een sterke print, net als wij. De core business van INNI is even bont gestreept als onze totem: een streep respectievelijk voor print, ticket, data, security, kalenders en publishing. Veel strepen dus, maar die samen wel een perfect harmonieus plaatje vormen. Een multispecialist, zeg maar, die bovendien weet dat hij in team veel sterker staat dan alleen.
We nodigen u graag uit op ons event #PRIGITAL - de kracht van PRint in het dIGITAL tijdperk. We bieden u de laatste trends & innovaties en hoe INNI inspeelt op deze veranderingen.
Onderstaande sprekers brengen u een boeiende en inspirerende voormiddag vol nuttige tips & tricks en marketingtrends. U wordt ondergedompeld in de wereld van #prigital waar het tactiele van print en papier samenkomt met de kracht van data en artificiële intelligentie (A.I.).
David (links) is samen met Tom Deschildre en Nico Declerck al 20 jaar bestuurder van INNI GROUP. De core business van INNI is even bont gestreept als onze totem: een streep respectievelijk voor print, ticket, data, security, kalenders en publishing. Veel strepen dus, maar die samen wel een perfect harmonieus plaatje vormen. Een multispecialist, zeg maar, die bovendien weet dat hij in team veel sterker staat dan alleen.
Jos heeft als prepressverantwoordelijke en business proces manager 18 jaar ervaring opgebouwd in de mediasector bij Concentra en Mediahuis. Hij startte in 2014 bij VIGC als senior innovation consultant. In deze functie startte hij het web-to-print project mee op. Sinds april 2019 heeft Jos de leiding van VIGC overgenomen. Expertisedomeinen waarvoor Jos bij het VIGC kan worden aangesproken zijn: online print, workflow optimalisatie, proces audits, changemanagement, projectmanagement en innovatietrajecten.
Peter heeft meer dan 20 jaar ervaring in prepress automatisering en digitale druk. Als zaakvoerder van prepress bedrijven en een digitale drukkerij heeft hij de sector fundamenteel zien evolueren. Hierbij lag de focus steeds op de automatisering van de processen, zowel in de opmaak als in het aansturen van het print- en afwerkingsproces. Vanuit deze expertise is hij nu verantwoordelijk voor de afdeling data bij INNI GROUP. Deze afdeling staat in voor de digitalisering van het bestelproces (web-to-print) en de automatisering van de marketing processen bij onze klanten. Dit in de vorm van een laagdrempelig platform, genaamd OKAPI.
Lien is machine learning engineer bij Froomle, een spin-off van de Universiteit Antwerpen. Daarnaast is ze ook één van de organisatoren van Data Science Leuven en geeft ze regelmatig talks over hoe je digitale ervaringen meer relevant en persoonlijk kan maken. Naast haar dagelijkse werk bij Froomle, werkt ze ook aan een doctoraat aan de Universiteit Antwerpen over gepersonaliseerde zoekmachines en aanbevelingssystemen.
Lien houdt van koffie, muziek en sterke meningen (zo heeft ze er zelf ook een). Ze droomt van een wereld waarin je als consument niet langer overspoeld wordt met vervelende reclame, maar altijd net datgene vindt wat je zoekt.
Erik De Vos is verantwoordelijk voor de marketing afdeling bij Antalis Benelux. Zijn achtergrond in consumer goods, opgebouwd in verschillende internationale sales & marketing rollen, en passie voor merken en beleving vormen de basis van hoe hij naar papier kijkt. Is het slechts een medium om op de drukken of is het een tactiel onderdeel van het verhaal dat je wil vertellen?
Frank is marketing manager voor Xerox België Luxemburg. In de meer dan 20 jaar bij zijn huidige werkgever, waar hij begon als verkoper van kantooroplossingen, heeft hij veel ervaring opgedaan in zowel de nationale als de Europese grafische markt. Vanuit zijn Master in marketing komt zijn interesse in de huidige tendensen die communicatie en promotie beïnvloeden.
Het event is gratis, maar inschrijven is wel verplicht!